Zarząd Spółdzielni informuje, że od dnia 05.06.2018 r. wyłożone zostały w biurze Spółdzielni przy ul. Świętokrzyskiej 12, pok. 208, niżej wymienione dokumenty, w celu umożliwienia zapoznania się z nimi:
- sprawozdanie Rady Nadzorczej Spółdzielni z działalności za okres od czerwca 2017 r. do maja 2018 r.,
- sprawozdanie finansowe Spółdzielni za 2017 r. wraz ze sprawozdaniem biegłego rewidenta z badania sprawozdania finansowego za 2017 r.,
- sprawozdanie Zarządu Spółdzielni z działalności za 2017 r.,
- sprawozdania z realizacji uchwał podjętych przez Walne Zgromadzenia w dniu 24.06.2017 r. i w dniu 01.03.2018 r.,
- projekty uchwał Walnego Zgromadzenia przygotowane przez Zarząd Spółdzielni,
- protokoły Walnych Zgromadzeń z dnia 24.06.2017 r. i z dnia 01.03.2018 r.,
- protokół z lustracji kompleksowej za okres od 01.10.2011 r. do 31.12.2014 r.,
- sprawozdanie z realizacji wniosków polustracyjnych z lustracji kompleksowej za okres od 01.10.2011 r. do 31.12.2014 r.
dokumenty dostępne są również na stronie internetowej Spółdzielni www.krakus.net.pl, po bezpiecznym zalogowaniu się, w zakładce e-kartoteka/dokumenty/Walne Zgromadzenie