Dział Techniczno-Administracyjny: II p. pok. 216-219
Informacje techniczne o użytkowaniu lokali
Prowadzenie nadzoru remontów zleconych Firmom zewnętrznym
Prowadzenie spraw odbiorów technicznych
Ocena skutków technicznych usterek budowlanych i awarii w lokalach
Prowadzenie spraw przeglądów wynikających z Prawa Budowlanego
Prowadzenie spraw terenowo-prawnych
Prowadzenie spraw przeglądów kominiarskich, gazowych, elektrycznych
Wydawanie warunków technicznych remontów mieszkań wykonywanych przez mieszkańców
Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii w budynkach i w lokalach
Nadzór nad firmą konserwującą zasoby Spółdzielni
Nadzór i kontrola utrzymania porządku w nieruchomościach budynkowych
Nadzór i kontrola utrzymania zieleni
Nadzór i kontrola usług wywozu nieczystości
Sprawy użytkowania pomieszczeń wspólnego użytku
Sprawy dzierżawy terenów
Współpraca z Policją, Strażą Miejską, Sanepidem, MOPS, Urzędem Miasta Krakowa
Przyjmowanie skarg o zakłócania spokoju
Adam Nawrocki
pok. 219, tel. 12/630-23-17
adam.nawrocki@krakus.net.pl
Do obowiązków Kierownika DTA należy realizacja całokształtu zadań związanych z inwestycjami, eksploatacją, remontami, modernizacją zasobów Spółdzielni zgodnie z wytycznymi Zarządu Spółdzielni i Kierownika bieżącej działalności Spółdzielni. W szczególności do jego zadań należy kierowanie, koordynowanie i nadzór działalności Działu poprzez:
1. Nadzór nad działalnością podległych pracowników, w zakresie prowadzonych przez nich spraw zgodnie ze strukturą organizacyjną Działu.
2. Bezpośrednie prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycjami, remontowymi, modernizacyjnymi oraz eksploatacją zasobów będących w zarządzie Spółdzielni.
3. Organizowania współpracy z podmiotami gospodarczymi świadczącymi usługi na rzecz SM „Krakus”.
4. Współpraca z organami samorządowymi Spółdzielni oraz udział w ich posiedzeniach.
5. Nadzorowanie i realizowanie zatwierdzonego planu remontów i planu kosztów eksploatacji.
6. Organizowanie przeglądów budowlanych.
Joanna Nowakowska
pok. 216 A, tel. 12/630-23-21
j.nowakowska@krakus.net.pl
Do obowiązków Zastępcy Kierownika ds. Administracyjnych należy nadzór nad podległymi pracownikami, koordynowanie prawidłowej gospodarki odpadami komunalnymi w zasobach Spółdzielni, zapewnienie właściwego stanu porządkowo-sanitarnego i realizacja całokształtu zadań związanych z eksploatacją (zieleń, gospodarka odpadami i kontrola firm świadczących usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości).
pok. 218, tel. 12/630-24-21
edyta.opalińska@krakus.net.pl
grzegorz.stasiak@krakus.net.pl
Inspektor ds. budowlanych odpowiada za:
1. Nadzór i koordynowanie prac związanych z prowadzeniem spraw formalno- prawnych nieruchomości w zasobach będących w zarządzie SM Krakus (wpisy w księgach wieczystych, ewidencja gruntów i mapy nieruchomości)
2. Współpraca przy zarządzaniu nieruchomościami SM „Krakus” i obcymi,
w szczególności w zakresie obsługi technicznej (udział w komisjach technicznych, ewidencja danych technicznych).
3. Pełnienie nadzoru nad robotami inwestycyjnymi, remontowymi, modernizacyjnymi w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji wodno-kanalizacyjnych, ciepłej wody użytkowej i instalacji gazowej.
4. Udział w przeglądach i ocena stanu technicznego budynków zgodnie z ustawą „ Prawo Budowlane”, uczestniczenie w przeglądach wiosennych i jesiennych nieruchomości.
5. Prowadzenie spraw związanych z usterkami i niedoróbkami inwestycji i modernizacji przekazanych Spółdzielni. Prowadzenie rejestru usterek.
6. Podejmowanie kompleksowych działań zmierzających do szybkiego usuwania ujawnionych usterek i niedoróbek.
7. Organizacja i udział w przeglądach i ocenie stanu technicznego budynków zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane”.
pok. 218, tel. 12/630-24-24; grzegorz.jedras@krakus.net.pl
sebastian.borowiec@krakus.net.pl
Inspektor ds. gospodarki zasobami mieszkaniowymi odpowiada za:
1. Współpracę przy zarządzaniu nieruchomościami w zakresie obsługi technicznej (udział w komisjach technicznych, ewidencja danych technicznych).
2. Pełnienie nadzoru nad robotami remontowymi i modernizacyjnymi w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji wodno-kanalizacyjnych, ciepłej wody użytkowej i instalacji gazowej.
3. Przeglądy i ocenę stanu technicznego budynków zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane”, uczestniczy w przeglądach wiosennych i jesiennych nieruchomości.
4. Odbiory częściowe i końcowe prac remontowych i modernizacyjnych, uczestniczy w komisjach w okresie gwarancji i rękojmi.
5. Nadzór bezpośredni nad realizacją umów na roboty budowlane i instalacyjne wod-kan, instalacji gazowych.
6. Nadzór nad realizacją rzeczowo-finansową robót, zgodnością z zakresem zawartym w umowach, rozliczaniem robót oraz ewidencją danych technicznych dotyczącą w/w spraw.
7. Nadzór nad bieżącą konserwacją w budynkach mieszkalnych, technicznych, garażach, lokalach użytkowych i terenach administracyjnych, konserwacją c.o. i c.w.u
8. Korespondencję z lokatorami i urzędami w zakresie realizowanych i nadzorowanych prac.
Podział administracyjny obsługiwanych zasobów
Grzegorz Jędras:
1. Stachiewicza 35, 35B
2. Stachiewicza 40, 40A, Chełmońskiego 4
3. Palacha 15
4. Palacha 3, 5, 7, 9
5. Jaremy 1-15
6. Radzikowskiego 72
7. Gnieźnieńska 22, 24, 26
8. Różyckiego 4, 5, 6, 7
9. Mazowiecka 131/Kijowska 48
10. Pawilon Makowskiego
11. Garaże Makowskiego
12. Pawilon Wybickiego
Sebastian Borowiec:
1. Niepodległości 3A
2. Białoprądnicka 34, 34A, 34B
3. WM Białoprądnicka 34C
4. Zawodzie 3, 7, Szafirowa 8
5. Legnicka 24, 24A
6. Bursztynowa 3
7. Pachońskiego 28
8. Pasaż handlowy Szafirowa
9. Garaże Zawodzie
Tel. 12/630-23-20; 12/630-23-21; 12/630-24-23
Specjalista ds. administracji odpowiada za:
1. Administrowanie budynków będących w zasobach Spółdzielni.
2. Korespondencję z lokatorami.
3. Nadzór i kontrola nad właściwą realizacją zadań w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz ich otoczeniu.
4. Nadzór nad wykonawstwem prac zleconych w zakresie porządkowym, sanitarnym, estetycznym, bieżącej konserwacji oraz zgodności ze zleconym zakresem (np. wywóz nieczystości, utrzymanie zieleni, oznakowanie terenów, system jednego klucza itp.)
5. Przekazywanie informacji dotyczących zmian naliczeń w opłatach za użytkowanie mieszkań dla właścicieli, członków spółdzielni i najemców w administrowanych budynkach.
6. Wypełnianie wniosków dotyczących dodatków mieszkaniowych.
7. Prowadzenie i załatwianie spraw związanych z prawidłowym korzystaniem pomieszczeń ogólnoużytkowych w administrowanych zasobach.
8. Przejmowanie i zasiedlanie opuszczonych mieszkań i lokali użytkowych w administrowanych budynkach oraz prowadzenie w tym zakresie wymaganej dokumentacji.
9. Przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych usterek wraz z przekazywaniem ich usunięcia do wskazanych firm.
10. Przeprowadzanie ankiet wśród mieszkańców.
pok. 211 12/343-3901
dominik.gornisiewicz@krakus.net.pl
Specjalista ds. opomiarowania i rozliczeń mediów odpowiada za:
1.Prowadzenie ewidencji urządzeń pomiarowych w programie komputerowym, w tym:
• Wodomierze zimnej wody
• Wodomierze ciepłej wody użytkowej
• Ciepłomierze
• Podzielniki ciepła
2.Okresowe generowanie i przekazywanie do Działu Technicznego zestawień urządzeń ze zbliżającym się terminem legalizacji.
3.Przygotowanie niezbędnych analiz i informacji na podstawie prowadzonej ewidencji.
4.Kompletowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi odczytami, objętych dla poszczególnych nieruchomości.
6.Wprowadzanie do ewidencji stanów urządzeń na podstawie wykonanych odczytów.
7.Przygotowanie korespondencji dla użytkowników lokali z otrzymanych rozliczeń.
8.Prowadzenie korespondencji z firmami APATOR i ISTA w ramach czynności objętych procedurą reklamacyjną.
9.Kompletowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi czynnościami, objętych niniejszym zakresem, dla poszczególnych nieruchomości.
Imię i nazwisko | Budynki | Pokój i telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
Marta Zając | Różyckiego 4, 5, 6, 7, biurowiec Świętokrzyska 12, Mazowiecka 131, Kijowska 48. | pok. 217, tel. 12/630-24-23 | |
Joanna Nowakowska | Białoprądnicka 34, 34A, 34B, WM Białoprądnicka 34C, Bursztynowa 3, Zawodzie 3, 7, Szafirowa 8, Pachońskiego 28, Legnicka 24, 24A, Niepodległości 3A, pasaż handlowy Szafirowa, garaże Zawodzie | pok.216 A,tel. 12/630-23-21 |
|
Aneta Łukaszewska | Stachiewicza 35, 35B, 40, 40A, Chełmońskiego 4, Palacha 3, 5, 7, 9, Palacha 15, pawilon M-akowskiego, garaże Makowskiego, pawilon Wybickiego | pok. 217, tel. 12/630-24-23 | |
Joanna Młotkowska | Jaremy 1-15; Radzikowskiego 72; Gnieźnieńska 22,24,26 | pok.216 , tel. 12/630-23-20 |
Grupa konserwacyjna
Przedsiębiorstwo Budowlano–Handlowo-Usługowe EWBUD+
31-318 Kraków, ul. Jaremy 7
tel. 12/638-47-08
tel. alarmowy po godz. 15.00 - 512 288 030; 509 075 306
Konserwacja anteny zbiorczej tel. 692-499-785
Konserwacja anteny zbiorczej tel. 801-949-480; 32/494-94-80
Konserwacja dźwigów tel. 798 682 615
naprawa i konserwacja szlabanów
tel. 602-878-181