Spółdzielni Mieszkaniowej „Krakus” zaprasza do składania aplikacji na stanowisko Inspektora ds. budowlanych
Wymagania, które powinien spełniać kandydat:
- Dyplom ukończenia studiów wyższych o kierunku technicznym – budownictwo ogólne,
- Uprawnienia z zakresu budownictwa ogólnego,
- Biegła, praktyczna znajomość kosztorysowania,
- Biegła znajomość obsługi programów komputerowych (Excel),
- Umiejętność opracowania zbiorczych planów remontów,
- Umiejętność przygotowania pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i ekspertyz technicznych,
- Umiejętność opracowania sprawozdań, analiz, prognoz i materiałów porównawczych,
- Znajomość zagadnień konserwacyjno-technicznych,
- Umiejętność organizowania przetargów, zlecania robót, zawierania umów, nadzorowania realizacji zleconych robót,
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w spółdzielni mieszkaniowej,
- Komunikatywność, umiejętność współpracy z przedstawicielami firm zewnętrznych i mieszkańcami,
- Odporność na stres i dyspozycyjność.
Aplikacje należy składać w biurze Spółdzielni, tj. 30-015 Kraków, ul. Świętokrzyska 12 pok. 203 w terminie do 15.12.2017 r. do godz. 13.00